Slide 00 Slide 00 Slide 01 Slide 01 Slide 01 Slide 01 Slide 01 Slide 02 Slide 03 Slide 04 Slide 05 Slide 06 Slide 08 Slide 09 Slide 10 Slide 11 Slide 12 Slide 13 Slide 14

Retorica sloganului. Manual de copywriting în limba română - Florin Dumitrescu

Retorica sloganului. Manual de copywriting în limba română - Florin Dumitrescu
Autor: Florin Dumitrescu
Editura: INTEGRAL
Cod produs: IN000781
Disponibilitate: In stoc
Preţ: 29,99 lei
Preţ fără TVA: 28,56 lei
Cantitate:  
   - SAU -   
ISBN 978-606-992-299-6
Format 13x20
Legătorie broșată
Colecția Librăria de afaceri
Conținut marketing
Număr de pagini 152
Interior 1 culoare
Data apariției mai, 2019
Ediția I
Coperta color, paperback

Cartea pe care o țineți acum în mână este, fără îndoială, una specială, ar trebui să fie citită de fiecare dintre voi, dacă lucrați în publicitate, vă garantez că veți învața multe și utile din ea.

Pe de altă parte, dacă nu lucrați în publicitate, cartea pe care o țineți acum în mână, fără îndoială una specială, ar trebui să fie citită de fiecare dintre voi, vă garantez că veți deveni un consumator mai educat și mai informat.

Sorin Psatta, Integrated Communication Director, BBDO România

 

Poate face un cuvânt cât o mie de imagini?

Într-o formulare bine găsită, da.

Există cuvinte care seduc și care nu se duc, cuvinte care produc, cuvinte care vând, cuvinte care înving.

Sunt cuvinte care, o dată auzite, nu ne mai ies din minte. Și sunt cuvinte care, o dată ajunse în conștiința noastră, determină schimbări, creează noi realități. Sunt cuvinte care persuadează și cuvinte care manipulează.

Care este secretul lor? Prin ce magie sunetul devine idee; iar ideea, acțiune?

Cum pot fi înduplecați chiar și aceia care desconsideră publicitatea?

Cum pot fi vrăjiți de cuvinte chiar și aceia care disprețuiesc retorica?

Răspunsurile la aceste întrebări  ̶  și la multe altele  ̶  se găsesc în acest manual, rodul unui mix unic de studiu academic și practică în agenție.

Autorul  ̶  Florin Dumitrescu  ̶  deopotrivă copywriter cu vechime și teoretician al comunicării comerciale, propune sloganul drept formulă-nucleu a scrierii publicitare; și Retorica sloganului – drept cale privilegiată a învățării acesteia.

Scrie o opinie

Numele:


Opinia dumneavoastră: Antenţie: etichetele HTML nu vor fi afişate!

Rating: Foarte slab           Excelent

Introduceţi codul din imagine:

Cod de validare

Carti din aceeasi colectie

Deşi facem eforturi permanente pentru a păstra acurateţea informaţiilor din acestă prezentare, rareori acestea pot conţine mici inadvertenţe. Fotografia are caracter informativ. Unele specificaţii sau preţul, pot fi modificate de catre producător fără preaviz sau pot conţine erori de operare. Vă stăm oricând la dispoziţie pentru eventuale clarificări.