Slide 0 Slide 01 Slide 02 Slide 03 Slide 04 Slide 05 Slide 07 Slide 07 Slide 07 Slide 07 Slide 08 Slide 09 Slide 09 Slide 10 Slide 14

Primul an de marketing - Barbu Petre

Primul an de marketing - Barbu Petre
Autor: Barbu Petre
Editura: INTEGRAL
Cod produs: IN000769
Disponibilitate: In stoc
Preţ: 39,99 lei
Preţ fără TVA: 38,09 lei
Cantitate:  
   - SAU -   
ISBN 978-606-992-292-7
Format 13x20
Legătorie broșată
Colecția Librăria de afaceri
Conținut marketing
Număr de pagini 336
Interior 1 culoare
Data apariției mai, 2019
Ediția I
Coperta color, paperback

În România postcomunistă, comerțul reprezintă un pilon solid al economiei. În acest fel, marketingul a devenit esențial pentru dezvoltarea pieței, a afacerilor și a economiei. Marketingul este un motor al dezvoltării societății, în ansamblu. De aici rezultă importanța acestei discipline.

14 interviuri față în față cu cei mai importanți oameni de marketing din România, cu o experiență dobândită începând cu anii ’90. Aceștia sunt primii români care au muncit în marketing. Majoritatea acestora au fost angajați de primele multinaționale care au venit în România.

Prin aceste interviuri, carte își propune:

-        prezentarea celor mai experimentați români din acest domeniu.

-        recuperarea istoriei recente a României, privită din perpectiva economică și de business. Anii ’90 sunt cei mai tulburători și fascinanți de după Revoluție, când toate lumea românească se schimba cu o mare viteză, câutându-și drumul spre capitalism.

De ce această carte? O mărturie originală despre un domeniu foarte la modă în prezent, dar aproape necunoscut la începutul anilor ’90.

Teme de discuție:

-        Cum ați ajuns să lucrați în marketing?

-        Cum și unde ați învățat marketing? Teoria ca teorie, dar practica te mânca în anii '90?

-        Lucrul cu echipele de atunci.

-        Mentorii și oamenii care v-au marcat în acei ani.

-        Campanii realizate în acei ani.

-        În ce consta, în fapt, munca dvs în marketingul acelor ani?

-        Cum era piața românească?

-        Cum erau consumatorii?

-        Relațiile cu agențiile de publicitate și cu media existente în acei ani.

-        Cum erau rețelele de distribuție?

-        Dar bugetele de marketing?

-        Ce obiective profesionale aveați atunci?

-        Succese și insuccese.

Publicul țintă al cărții:

-        Industria de marketing, publicitate și comunicare din România.

-        Studenții și cadrele universitare din facultățile economice și de profil.

Scrie o opinie

Numele:


Opinia dumneavoastră: Antenţie: etichetele HTML nu vor fi afişate!

Rating: Foarte slab           Excelent

Introduceţi codul din imagine:

Cod de validare

Carti din aceeasi colectie

Deşi facem eforturi permanente pentru a păstra acurateţea informaţiilor din acestă prezentare, rareori acestea pot conţine mici inadvertenţe. Fotografia are caracter informativ. Unele specificaţii sau preţul, pot fi modificate de catre producător fără preaviz sau pot conţine erori de operare. Vă stăm oricând la dispoziţie pentru eventuale clarificări.