eBook | disponibil pe Amazon |
ISBN | 978-606-992-363-4 |
Format | 13 x 20 cm |
Legătorie | broșată |
Colecția | Librăria de Afaceri |
Conținut | business |
Număr de pagini | 148 |
Interior | 1 culoare |
Data apariției | noiembrie, 2019 |
Ediția | I |
Coperta | color, paperback |
PUTEȚI COMANDA ȘI ÎN FORMAT EBOOK, DIRECT DE PE AMAZON!
Această carte are două părți: Publi-Cetatea și Branduri de poveste.
În prima parte, am adunat mai multe articole publicate în presa culturală și economică, pe teme de publicitate, branding, marketing și consum, relevante pentru rolul pe care toate aceste domenii l-au avut în schimbările societale de după ’89. Sloganistic spus, Publi-Cetatea tratează modul în care publicitatea influențează Cetatea.
Cea de a doua secțiune a cărții adună povești ale unor branduri celebre, prezente în viața noastră cotidiană. Unele dintre ele sînt studii de caz ale unor branduri românești „reinventate”: ROM Tricolor, CEC Bank, Gerovital, Eugenia.
Altele povestesc pățanii cu tîlc ale occidentalizării și globalizării care au avut ca stindard branduri precum Coca-Cola, Pepsi, Bergenbier etc.
Mai sînt în această secțiune și povești romanțate (de tip digest) ale unor branduri cu istorie tumultuoasă. Ele au făcut parte dintr-o serie de articole, Glorii de galantar, pe care mi-a găzduit-o Adevărul, prin grija lui, acum zece-doisprezece ani. Deși documentate cu migală și trecute prin filtrul de interese al publicului românesc, multe dintre aceste povești au fost larg popularizate de comunicarea corporate a brandurilor însele. Astăzi, ele fac parte din cultura generală consumeristă. De aceea, din tot galantarul de Glorii, le-am păstrat anume pe cele mai relevante pentru piața românească și pe cele mai amprentate de propriile mele opinii.
Florin Dumitrescu