Slide 00 Slide 00 Slide 01 Slide 01 Slide 01 Slide 01 Slide 01 Slide 02 Slide 03 Slide 04 Slide 05 Slide 06 Slide 08 Slide 09 Slide 10 Slide 11 Slide 12 Slide 13 Slide 14

Religia comunicării. Manipularea mistică a consumatorului & Noua filocalie - Gheorghiță Dinu

Religia comunicării. Manipularea mistică a consumatorului & Noua filocalie - Gheorghiță Dinu
Autor: Gheorghiță Dinu
Editura: INTEGRAL
Cod produs: IN000771
Disponibilitate: In stoc
Preţ: 24,99 lei
Preţ fără TVA: 23,80 lei
Cantitate:  
   - SAU -   
ISBN 978-606-992-298-9
Format 13x20
Legătorie broșată
Colecția Librăria de afaceri
Conținut marketing, PR
Număr de pagini 160
Interior 1 culoare
Data apariției mai, 2019
Ediția I
Coperta color, paperback

Dumnezeu a făcut lumea în șase zile, având grijă ca omului să i se procure astfel întrebările (necesitățile vitale) și răspunsurile(modalitățile de satisfacere a acestor necesități). 98% dintre oameni s-au mulțumit cu acest model de comunicare și își consumă în continuare întreaga energie – fizică dar și mentală – pentru a parcurge ritualic, în fiecare zi, drumul de la nevoile de tot felul la împlinirea lor. 2%, însă, dintre oameni nu s-au mulțumit cu acest statut și, în ziua a șaptea, convențional considerată „liberă”, hărăzită de Creator odihnei și reflecției la ordinea divină a lucrurilor, au încercat să-l copieze pe Marele Comunicator și să i se substituie celui care, mai târziu, l-a avut ca avatar pe un anume Abraham Maslow. Clonele lui Dumnezeu, mereu tentate de „auto-actualizare”, au fost la început preoții, iar azi, la apogeul societății de consum, sunt oamenii de PR, care practică manipularea mistică a consumatorului. Și nu o fac oricum, ci folosindu-se de noua Filocalie, bazată pe credința în puterea imaginii și a mesajelor subliminale purtate de aceasta. „Să nu îți faci chip cioplit!” este o poruncă care poate fi citită exact pe dos acum, când „icoana” a devenit „icon”, iar o eventuală prăbușire a ierarhiei trebuințelor umane este percepută ca un semn al producerii ciclice a Apocalipsei (de la crahul din 1929 la criza „subprime” din 2008).

Facerea Lumii după Abraham Maslow

Vechea și noua Filocalie din perspectiva religiei comunicării: de la akedie la trezvie în business prin Rugăciunea Inimii

Cel mai simplu CV al unui isihast contemporan: „How to Do Things with Words”

Biblioteca Babel și scara necesităților de comunicare în hypermarketul de idei

99 Francs sau 14,99 Euro? Prețul psihologic al mântuirii azi

Game of Thrones revisited

GHEORGHIȚĂ DINU este absolvent de SNSPA, antreprenor român de succes și fan al Dinastiei Lannister. Predă cursuri de Creative PR & Marketing după o metodă neconvențională, dezvoltată împreună cu Dan-Silviu Boerescu.

Scrie o opinie

Numele:


Opinia dumneavoastră: Antenţie: etichetele HTML nu vor fi afişate!

Rating: Foarte slab           Excelent

Introduceţi codul din imagine:

Cod de validare

Carti din aceeasi colectie

Deşi facem eforturi permanente pentru a păstra acurateţea informaţiilor din acestă prezentare, rareori acestea pot conţine mici inadvertenţe. Fotografia are caracter informativ. Unele specificaţii sau preţul, pot fi modificate de catre producător fără preaviz sau pot conţine erori de operare. Vă stăm oricând la dispoziţie pentru eventuale clarificări.