ISBN | 978-606-992-298-9 |
Format | 13x20 |
Legătorie | broșată |
Colecția | Librăria de afaceri |
Conținut | marketing, PR |
Număr de pagini | 160 |
Interior | 1 culoare |
Data apariției | mai, 2019 |
Ediția | I |
Coperta | color, paperback |
Dumnezeu a făcut lumea în șase zile, având grijă ca omului să i se procure astfel întrebările (necesitățile vitale) și răspunsurile(modalitățile de satisfacere a acestor necesități). 98% dintre oameni s-au mulțumit cu acest model de comunicare și își consumă în continuare întreaga energie – fizică dar și mentală – pentru a parcurge ritualic, în fiecare zi, drumul de la nevoile de tot felul la împlinirea lor. 2%, însă, dintre oameni nu s-au mulțumit cu acest statut și, în ziua a șaptea, convențional considerată „liberă”, hărăzită de Creator odihnei și reflecției la ordinea divină a lucrurilor, au încercat să-l copieze pe Marele Comunicator și să i se substituie celui care, mai târziu, l-a avut ca avatar pe un anume Abraham Maslow. Clonele lui Dumnezeu, mereu tentate de „auto-actualizare”, au fost la început preoții, iar azi, la apogeul societății de consum, sunt oamenii de PR, care practică manipularea mistică a consumatorului. Și nu o fac oricum, ci folosindu-se de noua Filocalie, bazată pe credința în puterea imaginii și a mesajelor subliminale purtate de aceasta. „Să nu îți faci chip cioplit!” este o poruncă care poate fi citită exact pe dos acum, când „icoana” a devenit „icon”, iar o eventuală prăbușire a ierarhiei trebuințelor umane este percepută ca un semn al producerii ciclice a Apocalipsei (de la crahul din 1929 la criza „subprime” din 2008).
Facerea Lumii după Abraham Maslow
Vechea și noua Filocalie din perspectiva religiei comunicării: de la akedie la trezvie în business prin Rugăciunea Inimii
Cel mai simplu CV al unui isihast contemporan: „How to Do Things with Words”
Biblioteca Babel și scara necesităților de comunicare în hypermarketul de idei
99 Francs sau 14,99 Euro? Prețul psihologic al mântuirii azi
Game of Thrones revisited
GHEORGHIȚĂ DINU este absolvent de SNSPA, antreprenor român de succes și fan al Dinastiei Lannister. Predă cursuri de Creative PR & Marketing după o metodă neconvențională, dezvoltată împreună cu Dan-Silviu Boerescu.