Un magazin online este un site web folosit în vederea vânzării de produse și servicii. Acesta este în general o platformă pe care sunt adăugate produse pentru a fi comercializate. Cumpărarea produselor se face de obicei utilizând un card de credit, însa majoritatea magazinelor online au diferite modalități de plată printre acestea numărându-se cardul de credit, transfer bancar, ramburs etc. De asemenea, modalitățile de transport sunt opționale: poștă, curier, avion etc.
www.eintegral.ro este un serviciu e-commerce care oferă utilizatorilor săi posibilitatea de a intra în posesia produselor afişate. Achiziţia produselor se face pe baza comenzilor primite prin site sau telefon.
Site-ul www.eintegral.ro poate fi accesat în mod gratuit, iar simpla navigare în paginile acestuia nu este condiţionată de înregistrarea ca utilizator (crearea unui cont de utilizator pe Site). Pentru a beneficia însă de anumite servicii oferite de Site, precum achiziţionarea produselor oferite de acesta, primirea newsletterului www.eintegral.ro sau verificarea situatiei unor comenzi proprii, va trebui să vă înregistraţi ca utilizator (să vă creaţi un cont de utilizator pe Site).
Prin înregistrarea ca utilizator al www.eintegral.ro vă vom solicita o serie de date personale, precum numele şi prenumele, adresa de email, data naşterii dar şi alte informaţii cu caracter personal, care să permită identificarea dvs. ca utilizator al serviciului www.eintegral.ro. De asemenea, pentru a vă abona la newsletterul sau alertele www.eintegral.ro va trebui să ne comunicaţi o adresă de e-mail validă precum şi alte date legate de dvs. Vă rugăm să accesaţi pagina în care vă este prezentată Politica de Confidenţialitate pentru a vă informa cu privire la informaţiile colectate de www.eintegral.ro, cu privire la modul în care sunt folosite acestea, precum şi la drepturile cu privire la protejarea intimităţii dvs.
Pentru a cumpăra şi intra în posesia produselor oferite spre vânzare pe www.eintegral.ro este necesară parcurgerea următoarelor etape:
- identificarea şi alegerea produselor
- înregistrarea dvs. ca utilizator al www.eintegral.ro
- efectuarea plăţii produselor. Plata se efectuează online, prin transfer bancar/ordin de plată sau ramburs, în condiţiile reglementate la Capitolul VII, iar costul final va conţine preţul produsului comandat cu TVA inclus, preţul livrării şi, dacă este cazul, preţul timbrului verde, în conformitate cu dispoziţiile HG 448/2005.
- livrarea produselor comandate şi achitate va fi însoţită, dacă este cazul, de certificatul de garanţie, de certificatul cu privire la service-ul post-vânzare asigurat de către producător/importator/distribuitor şi/sau alte certificate dacă este cazul.
Prin lansarea unei comenzi electronice sau telefonice pe www.eintegral.ro, sunteţi de acord cu forma de comunicare (telefonică sau prin e-mail) prin care Site-ul îşi derulează operaţiunile.
Preţurile
Cu excepţia cazurilor în care este prevăzut altfel, preţurile produselor afişate pe www.eintegral.ro reprezintă preţurile finale de cumpărare şi includ TVA (taxa pe valoare adaugata de 9%, valabilă pentru produsele tiparite si 24% pentru produsele electonice). Preţurile finale de cumpărare pot fi preţuri sugerate de către producători sau furnizori, sau pot fi estimate în funcţie de preţurile standard practicabile la nivelul industriei produsului comercializat. Preţurile finale de cumpărare pot să nu reprezinte cele mai competitive preţuri de pe un anumit segment de produse sau pentru o anumită perioadă.
Metode de plată
Pentru efectuarea plăţii produselor comandate, puteţi alege dintre următoarele metode de plată: plata online prin card bancar, plata ramburs, plata prin sms, plata prin transfer bancar/ordin de plată. Dacă aţi ales ca metodă de plată transferul bancar/ordin de plată, vă rugaăm să trimiteţi confirmarea plăţii pe fax sau e-mail, in maxim 24 de ore de la plasarea comenzii.
Cum cumpăr şi platesc produse de pe site-ul www.eintegral.ro prin transfer bancar/ordin de plată?
Puteţi cumpăra produse prin www.eintegral.ro urmând 3 paşi:
a. Selectaţi produsul pe care doriţi să-l achizitionaţi şi apăsaţi pe butonul " Adaugă în coş".
b. Introduceţi/confirmaţi datele dvs. personale.
Aceste informaţii sunt necesare pentru procesarea corectă şi eficientă a comenzii plasate de către dvs. Vă rugăm să completaţi corect formularul şi să indicaţi persoanele către care se face facturarea şi livrarea. Adresa de e-mail are importanţă extremă deoarece informaţiile legate de comandă şi produsele comandate vor fi transmise prin e-mail. O adresă de e-mail incorectă încetineşte întregul proces de comandă. Mai mult de atât, Societatea nu va putea să vă contacteze şi să vă informeze asupra stării comenzii dvs. Dacă adresa de livrare nu este aceeaşi ca adresă de facturare, indicaţi acest lucru prin debifarea opţiunii. Adresa pentru livrare este aceeaşi cu adresa de facturare de la sfârşitul formularului. Alegeţi metoda dorită de plată şi confirmaţi datele alegând "Lansează comanda". Dacă adresa de livrare, sau adresa de facturare, sau ambele adrese nu sunt aceleaşi cu adresele pe care le aveţi înregistrate în contul de utilizator de pe Site, înainte de a trece la următorul pas din procesul de plasare a comenzii, introduceţi adresele de facturare şi/sau de livrare valabile pentru comanda respectivă. Daca aţi ales metoda de plată Transfer bancar/ordin de plată, veţi primi prin e-mail o factură cu toate datele privitoare la comanda dvs., următorul pas fiind efectuarea plăţii în cel mai scurt termen. În procesul efectuării plăţii prin transfer bancar/ordin de plată, trebuie să menţionaţi la secţiunea Detalii de plată a ordinului de plată, numărul facturii primite prin email, care reprezintă confirmarea comenzii plasate. După efectuarea plăţii prin transfer bancar/ordin de plată, vă rugăm să ne trimiteţi o confirmare de plată la adresa distributie@wolterskluwer.ro, în maximum 24 de ore.
www.eintegral.ro depune toate eforturile pentru a fi cât se poate de precis. Cu toate acestea, www.eintegral.ro nu garantează că descrierile produselor sau a altor tipuri de materiale care au legatură cu acestea sunt precise, complete, curente sau fără erori. Dacă un produs oferit de www.eintegral.ro este diferit faţă de descrierea aferentă acestuia de pe Site, îl puteţi returna respectând prevederile Politicii de returnare a produselor a Site-ului şi în conformitate cu legislaţia română în vigoare.
Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunţa la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului său, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului, în conformitate cu dispoziţiile Ordonanţei nr. 130/2000.
În cazul în care intelegeţi să valorificaţi acest drept aveţi următoarele obligaţii:
- de a returna produsul cumpărat, în ambalajul original, nedeteriorat, pe cheltuiala dvs.
- de a returna produsul cumpărat în stare de funcţionare, nedeteriorat, în starea în care v-a fost livrat.
Consumatorul nu poate returna următoarele produse achiziţionate, cu excepţia cazurilor în care părţile au convenit altfel:
- certificate de garanţie extinsă.