Slide 00 Slide 01 Slide 01 Slide 01 Slide 01 Slide 02 Slide 03 Slide 04 Slide 05 Slide 06 Slide 08 Slide 09 Slide 10 Slide 11 Slide 12 Slide 13 Slide 14

Librăria de afaceri

Afişare: Listă / Grilă
Produse în pagină:
Sortare după:
Primul an de marketing
În România postcomunistă, comerțul reprezintă un pilon solid al economiei. În acest fel, marketingul a devenit esențial pentru dezvoltarea pieței, a afacerilor și a economiei. Marketingul este un motor al dezvoltării societății, în ansamblu. De aici rezultă importanța acestei discipline. 14 interviuri față în față cu cei mai importanți oameni de marketing din România, cu o experiență dobândită începând cu anii ’90. Aceștia sunt primii [ ... ]
39,99 lei
Fără TVA: 38,09 lei
Religia comunicării. Manipularea mistică a consumatorului & Noua filocalie
Dumnezeu a făcut lumea în șase zile, având grijă ca omului să i se procure astfel întrebările (necesitățile vitale) și răspunsurile(modalitățile de satisfacere a acestor necesități). 98% dintre oameni s-au mulțumit cu acest model de comunicare și își consumă în continuare întreaga energie – fizică dar și mentală – pentru a parcurge ritualic, în fiecare zi, drumul de la nevoile de tot felul la împlinirea lor. 2%, însă, dintre oamen [ ... ]
24,99 lei
Fără TVA: 23,80 lei
Cea mai scurtă cale spre succesul în afaceri
Această carte este o colecție a Bunelor Practici pe care le-am văzut și învățat de-a lungul carierei mele de 18 ani în serviciile profesionale. Am aflat despre aceste tactici la seminarii, workshop-uri, conferințe, summit-uri și le-am încercat și testat pe clienții noștri. Dacă stăpânești tacticile ce urmează, vei putea concura chiar cu companii multinaționale, din topul Fortune 500, de la egal la egal. Și stii de ce? Pentru că și eu folosesc exact aceleași tact [ ... ]
48,00 lei
Fără TVA: 45,71 lei