ISBN | 978-606-992-097-8 |
Format | 13x20 cm |
Legătorie | broșată |
Colecția | China Integral |
Conținut | management |
Număr de pagini | 156 |
Interior | 1 culoare |
Data apariției | aprilie 2018 |
Ediția | I |
Coperta | paperback, policromie |
Lucrarea de față este o premieră atât pentru spațiul editorial românesc, cât și mediul de afaceri est-european. Editura Integral propune o primă carte care tratează managementul afacerilor dintr-o perspectivă diferită, dar de mare succes.
Există, desigur, numeroare volume care abordează, din diverse unghiuri, managementul afacerilor și multe lucrări valoroase au fost deja traduse în limba română. Aceasta este însă prima carte care abordează calea chinezească a managementul afacerilor și este de așteptat ca acest eveniment editorial să stârnească interesul atât al oamenilor de afaceri, cât și al publicului dornic să înțeleagă ce stă la baza miracolului economic care a făcut din China o mare putere economică a lumii.
Nu este o carte de teorie a managementului, ci o carte de practică a managementului, o culegere de tehnici și proceduri, ale căror detalii fac diferența dintre reușită și eșec. Din această perspectivă, cartea se adresează celor ce fac lucrurile să se întâmple, celor ce își dezvoltă propria afacere,din întreprinderile mici, ca și angajaților din marile companii, mai obișnuiți cu rigoarea procedurilor corporatiste, și, nu în ultimă instanță, celor ce vor – sau măcar visează – să facă afaceri cu firme din China.
Colecția CHINA INTEGRAL (12 volume)
Apariția acestei cărți nu este o întâmplare, ci este un prim pas dintr-un program amplu, dedicat cunoașterii culturii și civilizației chineze clasice și contemporane, valorilor literaturii și artei, și, în egală măsură, specificului unei vieți economice și socio-politice cu caracteristici unice pe plan mondial.
Editura Integral are ca parteneri în acest demers edituri de prestigiu din China.